Medzi riadkami

Posted: 12 júna, 2016 in Vzťahy & sex

Hľadáš návod na šťastný vzťah?

Neexistuje.tumblr_nf05axgHMj1txdcd2o1_500

Ale ak chceš, čítaj ďalej a dozvieš sa vďaka čomu momentálne prežívam najkrajšie obdobie v živote. 

V prvom rade nemôžeš byť zahľadený len do seba. Maj otvorené oči a hlavne myseľ. Nauč sa čítať medzi riadkami. Viem, nie je to jednoduché a to je presne ten dôvod, prečo to mnohým nevyjde.

Daj žene priestor. Nech aj ona môže prejaviť svoju náklonnosť k tebe. Nebombarduj ju ako NATO Belehrad v deväťdesiatom deviatom. Ani mne by nechutilo espresso, ak by mi doňho dali miesto 7 gramov kávy 28. Ak má o teba skutočne záujem, tak to urobí. Ver mi. Všetko ostatné sú len výhovorky.

Venuj sa tomu, čo ťa robí šťastným. Ak sa tým ešte aj dokážeš živiť, tak máš vyhraté, gratulujem. Viesť zaujímavý život považujem za príťažlivé a ženy to zbožňujú. Polož si otázku: “Čo by som mal, ak by som nebol s touto ženou?” Žena by mala tvoj život obohatiť, nie ho definovať. Rovnako ako ty jej. Preto sa snažím predať svoj talent, aby som sa raz v budúcnosti dokázal o nás postarať.

Rieš to s ňou. Tvoj kamarát s ňou nechodí. Aj keď je samozrejme super mať niekoho, kto ti poradí a komu sa môžeš zdôveriť. No zapamätaj si, že ten vzťah je o vás dvoch. Čiže aké si to spravíte, také to budete mať. A hlavne komunikovať, komunikovať a ešte raz komunikovať!

Menej hovor, viac konaj. Správny čas neexistuje. Správny čas je práve teraz! Miluješ ju? Tak choď za ňou, povedz jej to a pobozkaj ju tak, že sa jej podlomia kolená.

Niektorí ľudia hovoria, že vzťah je krásny len na začiatku. Ale takisto niektorí ľudia hovoria, že videli Yetiho.

Takže je len na tebe čomu veríš.

Toto sú veci, ktoré fungujú u mňa. U teba nemusia. No budem rád, ak napíšeš do komentára, čo platí u teba a dáš LAJK.

 

 

 

Pridaj komentár