Volaná stanica je (dočasne) nedostupná

Posted: október 1, 2012 in Vzťahy & sex
Značky:, , ,

Volaná stanica je dočasne nedostupná, zavolajte neskôr prosím…” asi by som márne hľadal človeka, ktorý je nadšený, keď v telefóne zaznejú tieto slová. A to sa netýka len telefonovania, ale aj bežných situácií v živote, keď vás jednoducho tá druhá strana nepočuje, alebo nechce počuť a tým automaticky okolo seba vytvára pole nedostupnosti. Dá sa s tým niečo robiť? Odpoveď na túto otázku sa budem snažiť nájsť v nasledujúcich riadkoch.

Už dosť dávno som si všimol jednu zaujímavú vec, čo niekoho možno aj prekvapí, ale v Bratislave a okolí je najväčšia koncentrácia veriacich žien vo veku od 16 do 40 rokov, ak nie možno v celej strednej Európe. Svedčí o tom fakt, že pri chôdzi skoro každá druhá pozerá do nebies. Čo so sebou prináša určité riziká, hlavne keď sa na chodníku nachádza otvorený poklop od kanalizácie alebo začne pršať. Moralizovať nad otázkou či je to dobré alebo zlé je zbytočné, keďže tu ide viac menej o princíp, že každý – aj ja aj ty, je rád keď je niekým dobývaný.  No všetko má svoje hranice, takisto aj tá nedostupnosť alebo ortodoxná viera, ktorá im prikazuje uprene hľadieť smerom do neba. Pochopiteľne existujú spôsoby, keď sa to dá s určitou pravidelnosťou zlomiť,  ale to chce trpezlivosť a hlavne vedieť jak na to. A práve preto väčšina ľudí skončí s niekým s kým v skutočnosti ani nechce byť, lebo sa jednoducho uspokoja s tým ľahšie dostupným, miesto toho aby zabojovali o to lepšie, pretože sa jednoducho boja, že ich odmietne. A to je to rozhodujúce – strach z odmietnutia, ktorý v tom bráni. Samozrejme, že niekto by mi mohol oponovať, že ak tých odmietnutí bolo viac, tak stratil potrebné sebavedomie a bla, bla, bla… No ide len o to, ako to odmietnutie bude vnímať, či to bude brať s nadhľadom alebo sa tým bude zožierať a aj tak sa nič nezmení a jediný komu to uškodí bude on sám. Ako raz napísal Dandy: “Môžete si myslieť, že ženy sú hnusné kurvy, že letia len na vzhľad a peniaze, že skutočné láskyplné vzťahy skončili a že oslovovanie, zoznamovanie sa a prejavovanie sa nemá význam. Avšak sú to len vaše presvedčenia a tisícky mojích pozorovaní hovoria niečo úplne iné. Slepé nasledovanie takýchto deštruktívnych myšlienok znamená fail len a len pre toho, kto si podobné veci myslí.”

Mám pocit, že najviac nedostupné sa robia tie dámy, ktorým sa začala v oblasti pohlavných orgánov usadzovať pavučina. Dalo by sa polemizovať o tom, že keď o nej vedia, tak prečo si ju nedajú vymiesť. Ťažko povedať, zrejme sa im zdá nehygienické strkať cudzie predmety na také miesta alebo nevedia čo je dobré.

Pre lepšiu orientáciu v problematike uvediem ešte príklad z praxe.

Raz som bol s kamarátmi v jednom nemenovanom bare v centre Bratislavy a ako sme vošli dnu, chalani si všimli pri bare dve baby. Neváhali a oslovili ich. V hodnotení od 1 do 10, pri čom 1 je flop a 10 top boli asi 8 a dá druhá mínus 4, mojim odhadom patrili tak do maturitného ročníka. Chalani sa ich snažili všemožne lámať a valiť šrouby do hlavy, no ja som si začal uvedomovať, že z tohto mráčku dnes nezaprší a začínala ma prechádzať všetka trpezlivosť. Tak som sa zapojil do konverzácie so slovami, nech na to chlapci kašlú, lebo z dotyčnej slečny by nič nedostali ani do rána, lebo sa tvári jak mníška a hlavná vec, že jej minišaty končia tesne pod zadkom. Pozrela na mňa jak keby som ju osviežil vedrom horúcej vody a išli sme preč. Začal nás prepadať hlad, tak sme sa o pár metrov ďalej zastavili na kebab. V rade stála jedna celkom obstojná slečna, na ktorej mi udrela do očí jedna vec. Mala na sebe legíny, štekle a v nich ponožky na ktorých boli nakreslené jahody, swag. Tak som ju náležite pochválil, že má pekné ponožky, no jej odpoveď som nečakal ani vo sne…  Vychrlila zo seba vetu: “…ale ja už idem domov”, tak som sa jej spýtal, že na čo mi to hovorí, keď som sa jej na to ani nepýtal. A ona, že “len aby si vedel, že sa s tebou nechcem rozprávať”. Nechcel som si ďalej kaziť chuť do jedla, tak som si len pomyslel, že to by ani nešlo zlatíčko, keďže z tvojej hubinky vyšiel doteraz len smrad alebo pičovina.

Následujúci deň som celý preplakal pri hudbe Céline Dion a zo zúfalstva som zavolal na Linku detskej istoty s nádejou, že dokážu zahojiť moje zlomené srdce, pretože keď si už každá druhá žumpa myslí, že je herečka, tak to je už naozaj choré.

Komentáre
  1. Marmion píše:

    Toto ma seriózne pobavilo. …hlavne nehádž všetky ženy do jedného vreca. Na dobré sa oplatí čakať.

Pridaj komentár

