Na čom (ne)záleží

Posted: apríl 30, 2015 in Všehochuť
Značky:, ,

Peniaze sú všetko, na kráse záleží a vzťahy sú o sexe.  Alebo je tomu opačne? Skús sa nad tým zamyslieť. Táto myšlienka síce nepochádza z mojej hlavy, no vŕta mi v nej natoľko, že som sa rozhodol tejto téme venovať samostatný článok. na_com_nezalezi_Mark_Legend

Peniaze

Mnohí vravia, že na nich nezáleží. Ja vravím, že fajn, ale ešte stále si ich od teba predavačka za ten nákup vypýta. Vôbec to nie je o tom bezhlavo sa za nimi naháňať. Podľa môjho názoru by mal mať každý toľko, koľko potrebuje. 

Kto je dnes bohatý? Určite nie tí, ktorí majú v peňaženke 2 kreditné karty, bavorák na leasing a na krku 30 ročnú hypotéku. Ja viem, že pokiaľ sa dnes správne nenarodíš a nezdedíš, tak si k týmto veciam odsúdený. Myslím si, že úplne základná vec je nemať žiadne dlhy. Ak po niečom veľmi túžim, tak si radšej na to našetrím, aj keď to bude dlhšie trvať. A tu sa dostávame na kameň úrazu – mnohí by najradšej mali všetko hneď a tak sa dobrovoľne stávajú otrokmi bánk, či iných finančných inštitúcií.

Veľa ľudí nevie šetriť. Chybou je, že platia najprv vždy iným, miesto toho aby najprv zaplatili sebe a odmenili sa.

Moja rada: Z každej výplaty si odlož vždy min. 10%. Príklad: Ak zarobíš 700 EUR a odložíš si 70 EUR, tak z tých 630 EUR sa dá myslím, že celkom slušne vyžiť. Na konci roka ti z toho môže výjsť naozaj pekné číslo.

Krása

Nech si každý vraví čo chce, fyzická príťažlivosť je dôležitá. Nikto predsa nebude súložiť s tvojím zmyslom pre humor. A pravdepodobne práve preto ani na autosalóne nebývajú hostesky, ktoré vážia 130 kg. Nie som povrchný, určite ma zaujímajú aj povahové črty opačného pohlavia. Tie však človek začne spoznávať, až kým ho tá osoba zaujme svojim vzhľadom. Krásu netvorí len zovňajšok, vnímam to v tomto prípade komplexne ako súhrn všetkých detailov, ktoré dotvárajú celok.

Na otázku, čo si najviac všímajú ženy na mužoch ako prvé (v roku 2015) mi viaceré odpovedali, že je to: účes, oči (pohľad), úsmev, ruky (áno, aj to, či máš ostrihané nechty), tetovanie, oblečenie, zadok, tenisky. 🙂

A čo si všímam na ženách ja? Aké má koníčky.

Moja rada: Zlatá stredná cesta. Nemusíš byť metrosexuál, ale zase nevyzeraj ako keby si vyšiel predvčerom z jaskyne. Dbaj na hygienu, či už osobnú alebo duševnú a jedz bílkoviny.

Sex

Bohužiaľ, stále čakám na tú pravú a som ešte panic.

No budem rád, ak sa podelíš o svoje rady a skúsenosti z tejto oblasti v komentári pod článkom. Prípadne mi napíš mesidž.

Go hard or go home:

Pridaj komentár

